![De groei van online aankopen in Nederland zwakt af in mei (maar bedraagt nog steeds +48%); zorgen over de financiële situatie in de samenleving houden consumenten tegen - AfterPay Insights De groei van online aankopen in Nederland zwakt af in mei (maar bedraagt nog steeds +48%); zorgen over de financiële situatie in de samenleving houden consumenten tegen - AfterPay Insights](https://insights.afterpay.nl/media/posts/44/afterpay-insights-1-ecommerce-NL-Change-in-purchases-3.0-Dutch.png)
De groei van online aankopen in Nederland zwakt af in mei (maar bedraagt nog steeds +48%); zorgen over de financiële situatie in de samenleving houden consumenten tegen - AfterPay Insights
![De groei van online aankopen in Nederland zwakt af in mei (maar bedraagt nog steeds +48%); zorgen over de financiële situatie in de samenleving houden consumenten tegen - AfterPay Insights De groei van online aankopen in Nederland zwakt af in mei (maar bedraagt nog steeds +48%); zorgen over de financiële situatie in de samenleving houden consumenten tegen - AfterPay Insights](https://insights.afterpay.nl/media/posts/44/Header-NL-3.0-C-Dutch.png)
De groei van online aankopen in Nederland zwakt af in mei (maar bedraagt nog steeds +48%); zorgen over de financiële situatie in de samenleving houden consumenten tegen - AfterPay Insights
![De groei van online aankopen in Nederland zwakt af in mei (maar bedraagt nog steeds +48%); zorgen over de financiële situatie in de samenleving houden consumenten tegen - AfterPay Insights De groei van online aankopen in Nederland zwakt af in mei (maar bedraagt nog steeds +48%); zorgen over de financiële situatie in de samenleving houden consumenten tegen - AfterPay Insights](https://insights.afterpay.nl/media/posts/44/afterpay-insights-4-ecommerce-NL-Reasons-decrease-3.0-Dutch.png)
De groei van online aankopen in Nederland zwakt af in mei (maar bedraagt nog steeds +48%); zorgen over de financiële situatie in de samenleving houden consumenten tegen - AfterPay Insights
![Aantal online aankopen in Nederland na tweede helft april met 32% gestegen, maar bezorging is kritiek knelpunt - AfterPay Insights Aantal online aankopen in Nederland na tweede helft april met 32% gestegen, maar bezorging is kritiek knelpunt - AfterPay Insights](https://insights.afterpay.nl/media/posts/38/afterpay-insights-1-ecommerce-NL-Change-in-purchases-Dutch.png)